menu
Generální partnerGenerální partner
Zprávy

Život ve městě podle Heinekenu

< 139 / 289 >

S velmi módní značkou piva Heineken jste se mohli potkat během Designbloku na všech zásadních místech po celém městě. Nešlo však vždy jen o pití, naopak. Heineken rozehrával svými instalacemi město k velké zábavné hře, ve které hráli zásadní roli chuť zažít nečekané dobrodružství, optické klamy a hudba. Laserový labyrint (na snímku), jehož strukturu jste mohli měnit usměrňovaním paprsků pomocí stylových víček z plechovek – zrcátek, nebo volně zavěšené dalekohledy ve věžičce Openstudia na Staroměstkém náměstí, díky nimž jste mohli pozorovat neustále měnící se choreografie turistů před Orlojem – to jsou situace, na které se nezapomíná. Autoři? Jan Plecháč a Henry Wielgus, Vladimír 518, kolektiv CIANT Interactive, který realizoval technologickou podstatu instalace a další.

 

9. 11. 2014

Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

Rozumím