Kdy a jak vaše spolupráce se sklárnou začala?
Majitel, pan Wichterle, mě oslovil asi před rokem. Od té doby jsme sem jednou týdně dojížděli a společně s manažerkou projektu Martinou Bursíkovou koncipovali znovuzrození a návrat značky
Rückl na scénu.
Co stojí za příběhem znovuzrození značky? Jaká je koncepce nové série?
Rückl je tradiční značka, za kterou stojí rodina otce a dcer, kteří celému projektu věří a to pro nás byla veliká zodpovědnost. Když se na to teď zpětně díváme, jsme hrdí na to, co se podařilo, a to nejenom díky nám, ale také díky rodině Rücklů, majiteli, díky grafikům ze studia Najbrt, fotografům
BoysPlayNice a dalším.
Od začátku nám šlo o to vytvořit celý koncept výroby, nejen přijít s jedním krásným produktem. Přinesli jsme novou barevnost, nový způsob broušení, leštění. Nezaměřili jsme se na trendy, ale na dlouhodobější hledisko. V hlavě už máme i další kroky, kam koncept dál posunout, například zvětšit některé objekty a dopracovat kolekce.
Celý rozhovor a více o této rodinné značce s tradicí si můžete přečíst na
CZECHDESIGN.