menu
Generální partnerGenerální partner
Zprávy

Značka Rückl zažívá renesanci pod vedením Ronyho Plesla

< 18 / 329 >
Značka Rückl pod vedením uměleckého ředitele Ronyho Plesla zažívá návrat mezi luxusní značky českého křišťálu. Kolekci definuje unikátní brus, pastelové tóny a nezvyklá kombinace materiálů. Současná designová kolekce České nebe vzdává hold tradici sklářského umění. Je v ní zastoupena například váza Krakatit, karafa Golem nebo svícen Metamorphosis. Jak spolupráce se sklárnou vznikala? Jak vede Rony své studenty ke spolupráci s firmami?
 
Kdy a jak vaše spolupráce se sklárnou začala?
 
Majitel, pan Wichterle, mě oslovil asi před rokem. Od té doby jsme sem jednou týdně dojížděli a společně s manažerkou projektu Martinou Bursíkovou koncipovali znovuzrození a návrat značky Rückl na scénu.
 
Co stojí za příběhem znovuzrození značky? Jaká je koncepce nové série?
 
Rückl je tradiční značka, za kterou stojí rodina otce a dcer, kteří celému projektu věří a to pro nás byla veliká zodpovědnost. Když se na to teď zpětně díváme, jsme hrdí na to, co se podařilo, a to nejenom díky nám, ale také díky rodině Rücklů, majiteli, díky grafikům ze studia Najbrt, fotografům BoysPlayNice a dalším.
Od začátku nám šlo o to vytvořit celý koncept výroby, nejen přijít s jedním krásným produktem. Přinesli jsme novou barevnost, nový způsob broušení, leštění. Nezaměřili jsme se na trendy, ale na dlouhodobější hledisko. V hlavě už máme i další kroky, kam koncept dál posunout, například zvětšit některé objekty a dopracovat kolekce.
 
Celý rozhovor a více o této rodinné značce s tradicí si můžete přečíst na CZECHDESIGN.

23. 10. 2017

Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

Rozumím